Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. június 12., csütörtök

Sugar Fantasie,

Photo by http://www.fotozz-alkoss.info


hogy mit is takar? A Sugar Fantasie nem más mint én vagyok. Pontosabban megfogalmazva az én lelkivilágom cukorba és tortába, süteménybe foglalva. Dudek Ildikónak hívnak 4 éve foglalkozom a tortadíszítéssel. Képességeimet mind autodidakta módon szereztem és soha nem elégszek meg azzal amit tudok. Mindig arra törekszem, hogy egyre precízebb és szebb munkákat adjak ki kezeim közül és, hogy új dolgokat és technikákat tanuljak meg. Kezdetben a formatorták vonzottak, de rájöttem, hogy nem igazán az én világom és stílusom. Hosszú út és tanulás vezetett el odáig, hogy rájöjjek, hogy legjobban az elegáns vonalon tudom magam kifejezni. Szeretem a virágos, esküvői és vintage tortákat. Nemrég elkezdtem cukorvirágokat készíteni, nagyon szeretek ezzel a technikával foglalkozni. Csodálatos érzés valamit alkotni. A kész torta vagy virág mindig feldobja a napomat. A cukor  határtalan, bármit el lehet készíteni belőle. Csodálatos anyag, a cukrászok agyaga. Mondhatom szerelmes vagyok bele. Furcsán hangzik, de szerintem aki bármilyen alkotói tevékenységet folytat, legyen az írás, festés vagy valamilyen kreatív tevékenység az ismeri és egyetért érzéseimmel. Ami még különlegessé teszi számomra ezt a hobbit az az, hogy közelebb hoz engem a kislányomhoz. Nagyon szeret egy- egy torta sütésénél, díszítésénél ott állni mellettem és törni a tojást, gyúrni a marcipánt vagy éppen cukorvirágot gyártani. Nagyon ügyes kis keze van. Bízom benne, hogy ez az érdeklődése a cukrászat iránt később is megmarad, szeretném, hogy tudásom teljes mértékben át tudjam neki adni, hogy ő is olyan sok örömöt leljen benne mint én. Hiszen ezzel egy olyan életre szóló ajándékot tudok neki adni amit senki nem vehet el tőle.  Bizton állíthatom, hogy a kreativitás és alkotás az embert sok rossz napon segíti át.... Hát ez lenne az én tömör kis bemutatása a hobbimnak. Remélem sok örömötök fog telni nektek is benne míg olvassátok soraimat.                                                 

 

 Köszönettel és tisztelettel......Ildikó

 

 

 

 

Szösszenet a tortákból és virágokból 

 

 

 

 

 

WQW webkatalógus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése