Sugar Fantasie

Sugar Fantasie
Kreatív torták, Cukorvirágok

2014. június 14., szombat

Szív torta fémbe foglalva


Gótikus szív tortaImádtam ezt a tortát készíteni. Szerintem egyszerű és éppen ettől elegáns. Nem az a tipikus szerelmes Valentin-napi szívtorta. Kicsit gótikus stílust hordoz magában. Ezt a stílusú tortadíszítést is kimondottan szeretem. Ez a kis torta egy versenyre készült és ötödik helyezett lett Valentin-napi torta témában. Az igazat megvallva nem is Valentin-napra készült hanem születésnapra. Kávé ízű volt. Mit is írhatnék még róla, a díszítés csokiból van ezüst ételfestékkel megfestve. A mai napig egyik kedvenc tortám, imádom nézegetni a képeket róla. Bevallom inspirálódtam egy kép alapján mielőtt elkészítettem volna, de átvariáltam kicsit saját stílusomra. Itt a Pinterest oldalamon meg is nézhetitek ezt a tortát, ugye, hogy azért egész más a két torta összhatása? Szerintem amúgy sincs két egyforma torta két különböző embertől. Mindenkinek máshogy dolgoznak a kezei, mindenkinek más a stílusa és mást tud beledolgozni egy adott tortába. Nem kell hozzá semmi más csak egy pici kreatívitás, akarat, stílusérzék és a torták szeretete. Mert lehet akármilyen cukrász, ha nem érzi elhivatottságnak a tortadíszítést akkor nem lesz képes fejlődni Vannak olyan kreatív tortások akiknek annyira tipikus tortái vannak, hogy más ha beleszakad ugyanúgy nem tudja elkészíteni és ezer közül megismerném, hogy ki csinálta. Remélem egyszer én is az ilyen egyedi torta művészek sorába beállhatok és az én munkáimról is valaki ezt fogja mondani, de ehhez még rengeteg tortára és gyakorlásra van szükségem. Addigis csak gyakorlok és megpróbálok fejlődni.

                                                                                                                        
                                                                                                                         Sugar Fantasie

Valentin napi szív torta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése